نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران
نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران

لباس های پرکاربرد مرد اهنی

برای عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...

بازی ماجراجویی بن تن

برای مشاهده ی بازی به لینک زیر مراجعه کنید.

http://makangames.smu.ir/page/5-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%D8%A8%D9%86%20%D8%AA%D9%86

در این بازی شما باید به بن تن کمک کنید که گون و پدر بزرگش را از دست دکتر انیمو نجات دهد.

کلید های بازی:برای حرکت کردن و پریدن از دکمه های اشاره گر و برای تبدیل شدن به هیولا ها دکمه ی z را نگهدارید و با دکمه های اشاره گر هیولا را انتخاب کنید و برای ضربه زدن و شلیک کردن از دکمه ی space استفاده کنید.

در این بازی چهارتا موجود وجود دارد:سگ وحشی-مرد آتشی-توپ فضایی-گیاه فضایی



امیدوارم از این بازی خوشتون بیاد



شاهکار اریک (مقناطیس)در مردان ایکس



چهار شگفت انگیز



اینم عشقتون