نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران
نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران

کدوم گوئن قشنگ تره؟

تو قسمت نظرات بگین

به نظر شما قاتل عمو بن در مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

۱-دنیس کاردین

۲-کلتوس کاسدی

جواب را در قسمت نظرات به ما بدهید


کانال قهرمانان در تلگرام

کانال قهرمانان در تلگرام

 Telegram.me/herochanelدر اینترنت این ادرس را وارد کنید herochanel@ این ادرس را میتوانید در تلگرام به کسی که دوست دارید یا در گروهی در ان هستید بفرستید و خودتان هم میتوانید از این ادرس استفاده کنید

(فقط در تلگرام وارد نمایید)





در این کانال عضو شوید و از این طریق شما می توانید به بقیه کانال ها هم وارد شوید

برای ورود به کانال ها دو رَاه موجود است

یک-از یادداشت کانال های جدید لینک مورد نظر را کپی کنید و روی نوار بالای صفحه پیست کنید و enter را بزنید. و برای تکمیل عضویت join را بزنید

دو-به کانال قهرمانان در تلگرام بپیوندید و از آنجا روی لینک ها کلیک کنید




نکته:شما می توانید حتی در همه ی کانال ها عضو باشید

این کانال ها سوال ها و مسابقه های جذابی هم دارند

پس از دستش ندهید و سریع وارد شوید

تفاوت ها و شباهت های این دو لباس را بسنجید (در قسمت نظرات)

شکل لباس ها متفاوت است انها را در نظرات بسنجید

لباس های معروف مرد عنکبوتی

برای عکسهای بیشتر به ادامه مطلب بروید  ادامه مطلب ...