نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران
نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران

کانال قهرمانان در تلگرام

کانال قهرمانان در تلگرام

 Telegram.me/herochanelدر اینترنت این ادرس را وارد کنید herochanel@ این ادرس را میتوانید در تلگرام به کسی که دوست دارید یا در گروهی در ان هستید بفرستید و خودتان هم میتوانید از این ادرس استفاده کنید

(فقط در تلگرام وارد نمایید)





در این کانال عضو شوید و از این طریق شما می توانید به بقیه کانال ها هم وارد شوید

برای ورود به کانال ها دو رَاه موجود است

یک-از یادداشت کانال های جدید لینک مورد نظر را کپی کنید و روی نوار بالای صفحه پیست کنید و enter را بزنید. و برای تکمیل عضویت join را بزنید

دو-به کانال قهرمانان در تلگرام بپیوندید و از آنجا روی لینک ها کلیک کنید




نکته:شما می توانید حتی در همه ی کانال ها عضو باشید

این کانال ها سوال ها و مسابقه های جذابی هم دارند

پس از دستش ندهید و سریع وارد شوید

نظرات 4 + ارسال نظر
ramtin )supercosmic creator) یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 12:29

اقای f@rh@m جهت شرکت اسم خود را اینجا بنویسید

ramtin )supercosmic creator) جمعه 18 دی 1394 ساعت 13:13

با سلام کسانی که مایلند در قرعه کشی کانال شرکت کنند اسم خود را در نظرات مربوط به این یادداشت یا هر یادداشت دیگر بنویسند

ramtin )supercosmic creator) سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 09:35

توجه داشته باشید کسانی که عضو کاندید ها هستند باید رای ببشتری بگیرند کسانی که عضو کاندید ها نیستند باید به کسانی که عضو کاندید ها هستند رای بدند هرکسی که رای بیشتری اورد ان شخص استیکر هارا میگیرد .اگر هم مساوی بود هردو شخص استیکر می گیرند

ramtin )supercosmic creator) دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 14:00

سلام من مدیر وبلاگ هستم لطفا در این کانال عضو شوید و اگر مایل بودین اسم خود را در نظرتان بنویسید و حتما بگویید در قرعه کشی استیکر میخواهید شرکت کنید.بعد ما چند نفر از اعضای کاندید هارا انتخاب میکنم بعد در تلگرام خصوصی استیکر هارا به شما ارسال میکنیم
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد