نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران
نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

نخستین وبسایت تخصصی قهرمانان

سلام کاربران عزیز. من درباره ی قهرمانان در وبلاگم در صفحات نوشتم .من همه ی قهرمانان را دوست دارم کانال های ما در تلگرام را از دست ندهید! با تشکر از همه ی کاربران

نویسنده می پذیریم

با سلامی دوباره.یک خبر خوب برایتان دارم شما میتوانید با انتخاب حداکثر سه گزینه از لیست زیر یکی از نویسندگان این وبلاگ شوید


برای عضویت گزینه های انتخابی را به إیمیل زیر ارسال نمایید

Phero7561@gmail.com

اگر پس از یک یا نیم روز جواب را نگرفتید به این ایمیل ارسال کنید:

Phero7562@gmail.com

لیست:

١-قرار دادن کمیک در وبلاگ

٢-قرار دادن لینک دانلود بازی یا ویدئو از قهرمانان

٣-قرار دادن عکس های متحرک از قهرمانان

٤-نوشتن جدیدترین اخبار از قهرمانان

٥-قرار دادن عکس های بإحال از قهرمانان

٦-نوشتن صفحات درباره ی قهرمانان مانند دیگر صفحات

٧-قرار دادن لینک دانلود فیلم های سینمایی از قهرمانان

٨-معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی از قهرمانان

٩-معرفی و نوشتن بیوگرافی بازیگرانی که نقش قهرمانان را بازی می کنند

١٠-دیساینر عکس ها و ویدئو و کمیک های وبلاگ


نکته:به همراه گزینه های انتخابی،اسم نویسندگی خود را به همراه ادرس إیمیل خودرا هم بنویسید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد